בית הפנקייק המקורי סניף חיפה – כשר

כתובת הסניף

אח״י אילת 60 חיפה

נגישות

  • יש דלת כניסה נגישה
  • חניות לאורך הרחוב
  • לא קיים שירותי נכים
אחראי נגישות לידור 0522450255

שעות פעילות

ראשון עד חמישי 10:00-03:00
שישי 09:00 עד שעה לפני שבת
מוצ״ש 45 דקות לאחר צאת שבת ועד 03:00 לפנות בוקר

אודות הסניף

אם עוד לא יצא לכם לטעום מהתפריט של בית הפנקייק המקורי אז ממש הגיע הזמן! גם התפריט של סניף בית הפנקייק המקורי בחיפה הכשר עשיר ומגוון כמו בשאר סניפי הרשת. הוא כמובן קודם כל חגיגה לאוהבי הפנקייק, אבל הוא בהחלט מציע הרבה יותר ממשלוחי פנקייק בחיפה ויישובי האזור.

בואו בכל זאת נתחיל בפנקייקים: מדובר בחגיגה של ממש גם לאוהבי המתוק וגם לאוהבי המלוח. כל מנת פנקייק מורכבת בעצם משני פנקייקים שמנמנים, שעליהם או ביניהן נמצאים תוספות ורטבים (ולכולם תוכלו להוסיף קצפת או כדור גלידה).
לצד הפנקייק הקלאסי (שמגיע רק עם רוטב מייפל) תוכלו למצוא כאן הפתעות מתוקות כמו פנקייק חמאת בוטנים, פנקייק ברוטב חלווה, פנקייק ברולה, פנקייק אלפחורס ועוד פנקייקים מתוקים ומגניבים.
רוצים להעלות את השחיתות לדרגה גבוהה יותר? הפנקייקים המיוחדים שלנו כוללים מעדנים כמו פנקייק חלווטלה (חלווה ונוטלה), פנקייק חמאת בוטנים ופירות יער, פנקייק במבהטלה (שני עיגולי פנקייק במלית במבה וכדור קרם עוגיות בעיטור רוטב שוקולד נוטלה וקצפת), פנקייק בננה ולוטוס ועוד. מבחר הפנקייקים המתוקים כאן באמת מסחרר.
אם בא לכם לפנק את האורחים, בני המשפחה או העובדים שלכם – יש לנו בשבילכם מגשי פנקייק מטורפים שבהם תוכלו לבחור רטבים מגרים עבור 10, 20 או 30 מנות פנקייק.